Blogger Layouts

Despre blog

Prietene, in cazul in care nu stii ce este de capul acestui blog, da-mi voie sa te lamuresc. Pe acest blog vei gasi articole in care sunt analizate mituri biblice si in care sunt dezvaluite aberatiile si toate lucrurile ascunse in spatele "mastii" bibliei(mentionez ca absolut toate lucrurile surprinzatoare referitoare la biblie sunt demonstrate de citate chiar din aceasta carte). De asemenea, aici vei gasi si articole care comfirma ca defapt crestinismul este o inventie menita sa manipuleze omenirea, iar papa, preotii si alti oameni de teapa lor nu sunt decat niste lupi in pielea oilor, oricat de sfinti or incerca ei sa para. Oricum, iti urez lectura placuta si sper ca acest blog sa iti raspunda macar la cateva intrebari sau te-ai putea ajuta de acest blog pentru a le demonstra celor din jurul tau ca aparentele inseala in absolut toate cazurile...chiar si cel al crestinismului.

"Sex" in cuvantul domnului- partea a II-a: Incestul e cel mai bun

Relaţiile sexuale intre membri ai familiei(incest) si persoane de acelasi sex sunt relatate in biblie chiar daca evreii au interzis asta.

(Levitic 18:22) Să nu te culci cu un bărbat cum se culcă cineva cu o femeie. Este o urîciune.

(Levitic 20:13) Dacă un om se culcă cu un om cum se culcă cineva cu o femeie, amîndoi au făcut un lucru scîrbos; să fie pedepsiţi cu moartea, sîngele lor să cadă asupra lor.
(Deuteronom 23:17) Să nu fie nicio curvă din fetele lui Israel, şi să nu fie niciun sodomit din fiii lui Israel.
Comform bibliei, noi toti ar trebui sa fim nascuti prin incest si o sa va explic si cum: Cain a fost primul fiu al lui Adam si Eva Geneza 4:1 Adam s'a împreunat cu nevastă-sa Eva; ea a rămas însărcinată, şi a născut pe Cain. Şi a zis: ,,Am căpătat un om cu ajutorul Domnului!``. In biblie scrie ca fiul lui Adam, Cain a facut cu sotia sa un fiu pe nume Enoh (Geneza 4:17) Cain s'a împreunat cu nevastă-sa; ea a rămas însărcinată şi a născut pe Enoh. El a început apoi să zidească o cetate, şi a pus acestei cetăţi numele fiului său Enoh. Daca Adam si Eva constituiau singurul cuplu creat de catre Dumnezeu, atunci Cain a avut o relatie incestuoasa cu sora lui. De ce este incestu ok in unele cazuri si este interzis in alte cazuri, nu se stie.

Alte exemple:
  • Abraham a fost casatorit cu sora lui vitrega asa cum au facut multe alte personaje biblice. (Geneza 20:12) Dealtfel este adevărat că este sora mea, fiica tatălui meu; numai că nu -i fiica mamei mele; şi a ajuns să-mi fie nevastă.
  • Moise, liderul Israelului, a fost nascut prin incest (Exod 6:20) Amram a luat de nevasta pe matusa-sa Iochebed; si ea i-a nascut pe Aaron si pe Moise. Anii vietii lui Amram au fost o sutatreizeci si sapte de ani.
  • Lot a fost salvat de la distrugerea Sodomei si Gomorei astfel el si-a putut lasa cele doua fiice insarcinate (Geneza 19:31-36)  31Cea mai mare a zis celei mai tinere: ,,Tatăl nostru este bătrîn; şi nu mai este nici un bărbat în ţinutul acesta, ca să intre la noi, după obiceiul tuturor ţărilor.     32Vino, să punem pe tatăl nostru să bea vin, şi să ne culcăm cu el, ca să ne păstrăm sămînţa prin tatăl nostru.``     33Au făcut dar pe tatăl lor de a băut vin în noaptea aceea; şi cea mai mare s'a dus şi s'a culcat cu tatăl ei. El n'a băgat de seamă nici cînd s'a culcat ea, nici cînd s'a sculat.     34A doua zi, cea mai mare a zis celei mai tinere: ,,Iată, eu m'am culcat în noaptea trecută cu tatăl meu; haidem să -i dăm să bea vin şi în noaptea aceasta, şi du-te de te culcă şi tu cu el, ca să ne păstrăm sămînţa prin tatăl nostru.``     35Au dat tatălui lor de a băut vin şi în noaptea aceea; apoi cea mai tînără s'a dus şi s'a culcat cu el. El n'a băgat de seamă nici cînd s'a culcat ea, nici cînd s'a sculat. 36Cele două fete ale lui Lot au rămas astfel însărcinate de tatăl lor.
  • Unul din fiii lui Iacob a facut sex cu una din concubinele tatalui lui (Geneza 35:22) Pe cand locuia Israel in tinutul acesta, Ruben s-a dus si s-a culcat cu Bilha, ţiitoarea tatalui sau. Si Israel a aflat.
  • Fiul Regelui David, Absalom a facut sex cu 10 din concubinele tatalui lui intr-un cort special situat in varful castelului astfel incat tot Israelul va sti ce "stia" (2 Samuel 16:21-22) 21Şi Ahitofel a zis lui Absalom: ,,Intră la ţiitoarele pe cari le -a lăsat tatăl tău pentru paza casei; astfel, tot Israelul va şti că te-ai făcut urît tatălui tău, şi mînile tuturor... celor ce sînt cu tine se vor întări.``  22Au întins un cort pentru Absalom pe acoperiş, şi Absalom a intrat la ţiitoarele tatălui său, în faţa întregului Israel.
Un alt fiu al Regelui David, Amnon, a facut sex cu sora lui Absalom( fratele lui) adica sora sa vitrega. Ea nu a vrut, asa ca Amnon a violat-o, iar dupa ce si-a terminat "treaba" a dat-o afara (2 Samuel 13:1-17)  1După aceea, iată ce s'a întîmplat. Absalom, fiul lui David, avea o soră frumoasă, numită Tamar; şi Amnon, fiul lui David, a iubit -o.     2Amnon era atît de chinuit din această pricină, încît a căzut bolnav după soră-sa Tamar; căci era fecioară, şi -i venea greu lui Amnon să -i facă ceva. 4El i -a zis: ,,Pentruce te usuci din zi în zi, tu, fiul împăratului? Nu vrei să-mi spui?`` Amnon i -a răspuns: ,,Iubesc pe Tamar, sora fratelui meu Absalom.``    5Ionadab i -a zis: ,,Culcă-te în pat, şi fă-te bolnav. Cînd va veni tatăl tău să te vadă, să -i spui: ,Dă voie sorei mele Tamar, să vină să-mi dea să mănînc; să-mi pregătească subt ochii mei o mîncare, ca s'o văd şi s'o iau din mîna ei.``    6Amnon s'a culcat şi s'a făcut bolnav. Împăratul a venit să -l vadă, şi Amnon a zis împăratului: ,,Te rog, să vină soru-mea Tamar să facă două turte subt ochii mei şi să le mănînc din mîna ei.``    7David a trimes să spună Tamarei înlăuntrul odăilor ei: ,,Du-te în casa fratelui tău Amnon, şi pregăteşte -i o mîncare.``    8Tamar s'a dus în casa fratelui ei Amnon, care era culcat. A luat plămădeală, a frămîntat -o, a pregătit turte înaintea lui, şi le -a copt;    9luînd apoi tigaia, le -a răsturnat înaintea lui.`` Dar Amnon n'a vrut să mănînce. El a zis: ,,Scoateţi pe toată lumea afară.`` Şi toată lumea a ieşit afară dela el. 10Atunci Amnon a zis Tamarei: ,,Adu-mi mîncarea în odaie, şi s'o mănînc din mîna ta.`` Tamar a luat turtele pe cari le făcuse, şi le -a dus fratelui său Amnon, în odaie.    11Pe cînd i le dădea ea să le mănînce, el a apucat -o şi i -a zis: ,,Vino, soro, şi culcă-te cu mine.``    12Ea i -a răspuns: ,,Nu, frate, nu mă necinsti, căci nu se face aşa în Israel; nu face mişelia aceasta.13Unde mă voi duce eu cu ruşinea mea? Şi tu vei trece drept un mişel în Israel. Acum, vorbeşte, te rog, împăratului, şi nu se va împotrivi să fiu a ta.`` 14Dar el n'a vrut s'o asculte; a silit -o, a necinstit -o şi s'a culcat cu ea.    15Apoi Amnon a urît -o foarte mult, mai mult decît o iubise. Şi i -a zis: ,,Scoală-te, şi du-te!``
    16Ea i -a răspuns: ,,Nu mai mări răul pe care l-ai făcut, izgonindu-mă.``
    17El n'a vrut s'o asculte şi, chemînd băiatul care -i slujea, a zis: ,,Izgoneşte dela mine pe femeia aceasta, scoate -o afară, şi încuie uşa după ea!``

   





   






                                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu